czwartek, 29 października 2015

030. Córka medium- Alyxandra Harvey

Córka medium


tytuł: Córka medium
Autor: Alyxandra Harvey
Data wydania: 10 listopada 2011r.
Stron: 320
Wydawnictwo: Akapit Press
Seria: ---
Gatunek: Literatura młodzieżowa, fatasy
Styl pisania: 10/10
Ocena bohaterów: 9/10
Ocena fabuły: 8,5/10
Ocena ogólna: 9/10



Violet Willoughby nie wierzy w duchy. Za to duchy nie przestają jej prześladować. Po latach spędzonych na asystowaniu matce w jej karierze fałszywego medium, Violet sceptycznie podchodzi do wszelkich zjawisk paranormalnych. Ale teraz, kiedy nawiedza ją niezwykle uparty duch dziewczyny, która zginęła okrutną śmiercią, Violet nie może dłużej ignorować swoich wyjątkowych zdolności. Musi zrozumieć, co duch chce jej przekazać, i to szybko, bo morderca wciąż znajduje się na wolności. Nie może jednak zdradzić swojego talentu – bo to zrujnuje jej szansę na wydostanie się spod władzy matki. Pomóc jej może tylko Colin, przyjaciel z dzieciństwa, którego pokochała. Tylko on rozumie prawdziwą Violet, ale wspierając ją, ryzykuje, że nigdy nie będą razem. Czy Violet znajdzie sposób, by pomóc duchowi i nie zaprzepaścić swojej szansy na wolną od kłamstwa przyszłość?

Moja recenzja: 

Czy kiedykolwiek pragnąłeś/aś widzieć zmarłych? 
Ta książka zabierze cię do roku 1872 i zaczaruję cię. 

Na początku wspomnę, że uwielbiam wiek 18 i 19 wiec od razu wciągnęłam się w książkę. Styl pisania autorki jest niesamowity jest coś w nim w co wprawia czytelnika w zachwyt i oczarowanie. Chcę się jednego dnia wciągnąć książkę zapartym tchem. Fabuła jest przemyślana chociaż przewidziałam wiele fragmentów. Bohaterowie są przemyślani i bardzo dobrze wykreowani. W książce można znaleźć przeplatający się romans, dużo tajemnic i humor. Naprawdę książka jest lekka idealna na wieczorki przy kominku ( lub grzejniku  :p ) z kubkiem ulubionej herbaty. 

5 komentarzy:

  1. Świetnie się przy niej bawiłam i nie mogłam odciągnąć od czytania :) a czytałaś może serię Kronik Rodu Drake'ów tej autorki? Jest o wampirach, ale naprawdę warto po nią sięgnąć ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najlepiej odnajduję się w czasach wiktoriańskiej Anglii, jednak XIX wiekiem również nie pogardzę ;) Fabuła wydaje się ciekawa, więc książkę już zapisałam na moją listę "must read"
    Pozdrawiam, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi naprawdę zachęcająco, koniecznie muszę przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie, choć nie jestem przekonana do tej książki w 100%

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam 18 i 19 wiek i lubię książki które dzieją się w tym czasie :D
    Będę musiała dodać tę książkę do planowanych, ponieważ jestem jej ciekawa :)

    Pozdrawiam, Joy xx.
    http://przez-zycie-z-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń