sobota, 5 grudnia 2015

033. Wattpad

Witam. 

Od dłuższego czasu nie pojawiały się żadne posty, ponieważ uzależniłam się od Wattpad'a. To po prosu wciąga i nie da się od tego oderwać.

Konto miałam założone rok temu, ale za bardzo nie chciałam z niego korzystać do czasu gdy FanFiction.pl mnie zaczął irytować. Stwierdziłam, że znajdę inne konto gdzie będę mogła wstawiać moją twórczość i przypomniałam sobie o tym cudeńku. 



Chcę was zachęcić do korzystania z tego cuda w 3 krokach :)



1. Lubisz pisać i chcesz się wykazać?


Nie zwlekaj dużej i załóż Wattpad'a, możesz tutaj chwalić się swoją twórczością. Na pewno znajdziesz tu fanów, którzy będą z chęcią oceniać twój styl pisania i twoją opowieść. Nie bój się opublikować aplikacja naprawdę nie gryzie. Autorka ,,After'' w ten sposób doczekała się wydania własnej książki. 


2. Nie lubisz pisać, a może wolisz czytać?


Oczywiście znajdzie się tu wiele do czytania. Przez początkujących pisarzy do sławnych jak np. Cassandra Clary. Oczywiście wszystko, możesz czytać to za darmo.


3. Poznasz wielu wspaniałych ludzi


Oczywiście jeśli piszesz i ktoś piszę podobne historie do ciebie śmiało napisz do niego, a może znajdziecie wspólny język?



Mam nadzieje, że was zachęciłam i wpadajcie do mnie 
https://www.wattpad.com/user/tiggerss

Dam wam jeszcze link do filmiku mojej najnowszej książki:


5 komentarzy:

  1. Zgadzam się, Wattpad to świetna strona, zarówno do publikowania swojej twórczości, jak i do czytania innych historii. Lecę czytać Twoje opowiadanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio bardzo wkręciłam się w tą stronkę. Naprawdę ciekawe rozwiązanie dla ludzi lubiących i czytać i tworzyć. Można się tam wykazać, sprawdzić swoje siły:) Dopiero od niedawna z niej korzystam, a już znalazłam parę godnych uwagi historii:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham pisać. W sumie od dziecka już to robię. Zachowałam zeszyty jak pisałam bajki w wieku 11 lat. Po prostu płaczę ze śmichu :) Teraz marzę o tym aby wydać książkę i publikuję troszkę na blogu ale sporadycznie :) Może kiedyś ogarnę tego Wattpada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przy większej ilości czasu na pewno bym pisała, mam bardzo dużo pomysłów :D
    Z przyjemnością przeczytam co piszesz :D
    https://castleona-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadam sie z tobą w 100%. Kocham tą stronę. Nawet ostatnio zaczęłam pisać tak opowiadanie, ale wątpię że to będzie ''coś''.


    Zapraszam do siebie.
    http://krainaksiazek0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń