niedziela, 5 lipca 2015

016. Social Media Book Tag

Wreszcie siadam do tego i nadrabiam Tagi :3
Ciesze się bardzo, że zostaje przez was do tagów i bardzo serdecznie bardzo za to dziękuje :* 

Dobrze wiec pierwszy tagiem, który nadrabiam to Social Media Book do którego zostałam nominowana przez isabel czyta bardzo jej za to dziękuje :* 
Dobrze wiec zaczynajmy: 


Twitter - Twoja ulubiona krótka książka



Mam tutaj do wyboru dwie książki, ale myślę że bardziej nadaje się tutaj Cienie - Amy Meredith. Książka jest fenomenalna ma cztery cudowne tomy, które po prostu pochłaniają. 



Facebook - książka, którą każdy czytał i czułaś presję, by po nią sięgnąć

Tutaj mogę powiedzieć o trylogii Diabelskich maszyn. Jestem fanką serii o Nocnych łowcach i znam bardzo dużo osób, które również uwielbiają te serie. Właśnie niedawno zakończyłam pierwszy tom i był cudny i jestem w trakcie czytania drugiego. Sama nie wiem dlaczego z tym tak długo zwlekałam. 




Tumbrl - książka, którą przeczytałaś, zanim to było "popularne"


Smutna informacja bo raczej tu nie mam jaką książkę wstawić... Książki, które czytam są, albo już dawno popularne, albo są mało znane... 





My Space - książka, którą nie wiesz, czy Ci się podobała czy nie


Hmmm... Myślę że tu mogę uwzględnić Mroczne Serce. Przeznaczeni- Lee Monroe. Za bardzo już nic nie pamiętam z tej książki i z jej drugiego tomu. Nie pamiętam odczuć związanych z czytaniem jej. 



Instagram - książka tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie


I tu jest pewien problem, ponieważ ja cykam wszystkim książką zdjęcia, które czytam xD Wszystko można zobaczyć na moim istagramie: tiggerss24 
No dobrze wiec może powiem o dwóch seriach, które mają przepiękne okładki to na pewno Selekcja- Kiera Cass i Trylogia czasu- Kerstin Gier, ale w Trylogii czasu tylko polskie okładki. 



You Tube - książka, do której chciałabyś zobaczyć ekranizację


I tu strasznie bym chciała zobaczyć ekranizacje Selekcji i Klątwy tygrysa. Mam małą nadzieje, że kiedyś ukaże się ekranizacja tych dwóch cudownych serii. Była bym pierwsza w kolejce żeby je obejrzeć :3 



Goodreads czyli nasze "Lubimy czytać" - książka, którą polecasz każdemu


Napiszę tu moją jedną z ulubionych książek, którą polecam każdemu. Naprawdę każdemu. Dary anioła. Uwierzcie mi już nadręczyłam każdą z moich koleżanek żeby przeczytały tą serie książek i przekonałam xD To samo robię z moją rodzinną już mają mnie dość xD 


Dotarliśmy do nominacji i tu nominuje wszystkie osoby, które ze chcą zrobić tego taga. Nie mam czasu, żeby poinformować osoby do nominacji, bo kiedy pokazuje się ten post jestem na kwaterce z harcerzami :3
Życzę udanych wakacji 


6 komentarzy:

  1. Myślę, ze skusze sie na ten tag, mimo ze w praktycznie w ogóle nie mam kont na żadnych portalach spolecznosciowych :)
    Pozdrawiam
    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag, może ja również go zrobię ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałabym zobaczyć ekranizacje Selekcji uważam, że film byłby świetny :) Gdzieś czytałam, że miał powstać serial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno miał, ale zrezygnowali bo Maxon miał być czarnoskury i fani nie pozwolili

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. W najbliższym czasie zabiorę się za Cienie, nie wiem czemu ale wcześniej omijałam tę serię, przekonałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń