poniedziałek, 28 marca 2016

044. Piekielny Tag

Witam was moi drodzy czytelnicy :)
Dzisiaj zapraszam was na piekielny tag :D
Tutaj będzie zabawa *szatański uśmiech* xD 
Bardzo dziękuje za nominacje Paulinie z Miasto książek  i cieplutko ją pozdrawiam ;)
Dobrze zaczynajmy moi drodzy piekielną zabawę :3


Rogi - książka, która sprawiła, że wszyscy uważali (bądź do tej pory uważają), że jesteś nieznośna.

Oczywiście muszę tu wspomnieć o moich ukochanej książce czyli dary anioła. Wszyscy z mojego otoczenia wiedzą, że na punkcie tej sagi mam obsesje i w moim towarzystwie nie najlepiej wyrażać hejty na tą serię. Dary anioła to moja mała obsesja :3

Skrzydła - książka, która spowodowała, że odleciałaś do zupełnie innej rzeczywistości.

Idealnie pasuje tutaj Angelfall. Na samą myśl o tej trylogii chcę zamienić się miejscami z Penryn i poznać bliżej Raffe :P 
Książkę, aż jednego dnia się pożera. 

Grzech - książka, w której były fragmenty erotyczne.

Tutaj mogę wspomnieć o rozkoszach nocy. Gdzie już od połowy książki co drugi rozdział mamy fragmenty erotyczne, które mają dużą rolę w powieści. 

Woda święcona - książka, która cie doszczętnie zniszczyła.

Zastanówmy się... Myślę, że mogę tu wspomnieć o Klątwie tygrysa. Wyzwanie. Sama końcówka po prostu niszczy i załamuje czytelnika. Na samą myśl o tej książce, a raczej o zakończeniu chcę mi się płakać :c

Ogień - historia głównie oparta na namiętnym uczuciu bohaterów.

Oczywiście jest wiele takich książek, gdzie romans, namiętność grają główne skrzypce w książce. Pierwszą książką, która przychodzi mi do głowy to Zostań, jeśli kochasz. Jednak książka strasznie porusza i jest w niej wiele powiedziane o miłości dwóch głównych bohaterów. 

666 - książka,w której główny bohater jest złym bohaterem.

Złym bohaterem hmm... Naprawdę oprócz darów anioła nie przychodzi mi nic do głowy. 

Do tego tagu nominuje, każdego kto jest chętny do tego. I życzę wam miłego dnia :) 

5 komentarzy:

  1. Dalej nie wiem którą książkę przypasowałaś do Ogień xd
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde xD
      Dzięki za zwrócenie uwagi ;) Kompletnie nie zauważyłam tego, że to pominęłam.

      Usuń
  2. haha jak ja dawno robiłam ten TAG :D Ale i tak cieszę się, że go zrobiłaś :d I widać, że nie tylko ja mam fioła na punkcie Darów Anioła i że nie można ich hejtować w moim towarzystwie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha super tag i super odpowiedzi :D Z każdą się zgadzam.
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej! :D

    http://zksiazkawkieszeni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałabym problem z książkami do "Grzechu" bo czytałam sporo z scenami erotycznymi. M.in. Rozkosze nocy XDDD

    OdpowiedzUsuń