środa, 13 kwietnia 2016

046. Ciepłe ciała- Isaac Marion

Czy zombi potrafią myśleć? 
Mówić?
Lub tym bardziej coś czuć? 


tytuł: Ciepłe ciała
Autor: Isaac Marion
Data wydania: 12 wrzesień 2011r.
Stron: 308
Wydawnictwo: Replika
Seria: ---
Gatunek: młodzieżowa, fantasy
Styl pisania: 8,5/10
Ocena bohaterów: 8/10
Ocena fabuły: 7,5/10
Ocena ogólna: 7,5/10

R nie ma imienia, wspomnień, pulsu. Wraz z innymi zombie zamieszkuje opuszczone lotnisko. Żadne z nich nie pamięta, jaka katastrofa zamieniła świat w przerażające i puste miejsce, a ich – w chodzących Martwych. Żeby podtrzymać swoją egzystencję, muszą polować na Żywych, ukrywających się w opuszczonym mieście. Pożeranie Żywych to smakowanie ich wspomnień, odtwarzanie tego, kim byli. Podczas...

Moja ocena: 

Myślę, że moja opinia książkowa byłaby inna gdyby nie to, że najpierw obejrzałam film...
Styl pisania autora jest naprawdę dobry. Książkę się szybko czyta i ciekawie. Bohaterowie książki są całkiem dobrze wykreowani, a bałam się, że pisanie z punktu zombi wyjdzie fatalnie autorowi, bo jednak to musiało być duże wyzwanie. Jedynymi postaciami, które nie za bardzo mi się podobały i były minusem pod koniec książki to szkielety, ghule. Fabuła książkowa naprawdę była ciekawa i orginalna. Nie spotkałam się jeszcze z takim motywem w książkach lub filmach o zombi i to jest na pewno na wielki plus. Podsumowując książka naprawdę ma wielki potencjał jednak zakończenie mnie trochę zawiodło. Z jednej strony spodziewałam się go i wiedziałam jak historia R się zakończy jednak końcówka zdawała mi się bardzo naciągana. Książka moim zdaniem była średnia i dobra na wiosene wieczory gdzie mamy ochotę przeczytać nie codzienny romans. 
PS. Tą książkę, film można spotkać pod innym tytułem jak ''Wiecznie żywi,,. 

Przy okazji zapraszam was na zwiastun filmu :)




3 komentarze:

  1. Z tego co pamiętam to i książka i film mi się podobały. Najpierw przeczytałam powieść i mam związane z nią pozytywne odczucia. Lekka, do przeczytania na jeden wieczór:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tym filmie, nawet miałam go obejrzeć, ale czas mi nie pozwolił. Ale nie wiedziałam, ze jest książka, ale skoro książka jest średnia to nie ma co tracić na nią czas, lepiej obejrzeć film :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nie czytałam jeszcze żadnej książki o zombie, więc będzie to dla mnie coś nowego. Jestem bardzo ciekawa tej historii ;)

    OdpowiedzUsuń