poniedziałek, 9 października 2017

071. Czytelnicze plany na październik i listopad


Październik nadszedł wielkimi krokami! 
Co oznacza jeden miesiąc bliżej do wakacji! 
Zapraszam was bardzo serdecznie na moje czytelnicze plany z dwóch najbliższych miesięcy. Mam nadzieję, że przeczytam trochę więcej niż we wrześniu. 



Na październik i listopad wybrałam pięć obowiązkowych pozycji, które powinnam w tym miesiącu przeczytać. Nie oznacza to jednak, że nie sięgnę po inną powieść w tych miesiącach. Wręcz przeciwnie zamierzam przeczytać więcej książek!
Zawsze jednak plany mogą się zmienić i dowiemy się tego w przyszłym miesiącu czy chociaż z połową się uparłam gdy zrobię podsumowanie września oraz października. 


1) Na pierwszy ogień idzie Prawdodziejka, którą zaczęłam we wrześniu jednak ze względu na Władce cieni zamierzam ja skończyć w październiku. Na razie powieść nie jest dla mnie niezwykła, jednak mam nadzieje, że się rozkręci. Sama powieść ma naprawdę piękną okładkę tak samo jak jej drugi tom.

2) Wiatrodziej. Czy przed chwilą go nie wspominałam? 
Tak to drugi tom Prawdodziejki i chcę go przeczytać, żeby na razie mieć obeznane wszystkie wydane tomy tej serii. Lubię być na bieżąco z seriami i później ich nie nadrabiać gdy wychodzi następny tom.


3) Pedagog. Jest to książka pożyczona od mojej przyjaciółki. Jestem już od roku przez nią namawiana na tą pozycji więc w końcu się przełamałam i od niej wzięłam, żeby zobaczyć co takiego w Pedagogu się kryje oprócz wątków LGBT naprawdę brutalnych.

4) Margo. To druga pozycja, która wypożyczyłam od tej samej przyjaciółki. Słyszałam o tej pozycji wiele pozytywnych opinii i jestem ciekawa co takiego kryje. 

5) Fanfik. Jest to książka już z mojej półki również o tematyce LGBT. Stwierdziłam, że również powinnam nadrabiać zaległości z mojej biblioteczki, dlatego trafiło na tą pozycje. Jestem jej ciekawa i zobaczymy co tam na mnie czeka. 


A wy jakie książki zamierzacie przeczytać w najbliższym miesiącu / miesiącach?
Jesteście może zainteresowani, żebym szczególnie szybko przeczytała i zrecenzowała jakąś z tych pozycji?

Życzę wam zaczytanego dnia :)



7 komentarzy:

  1. Moje serce rośnie kiedy widzę "Prawdodziejkę" i "Wiatrodzieja" w Twoich planach czytelniczych, ponieważ to jedne z lepszych młodzieżówek jakie przeczytałam w tym roku! Trochę zazdroszczę, że tyle jeszcze przed Tobą, a z drugiej strony kiedy znam treść, mogę ją polecać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia ze wszystkimi książkami!
    A Margo polecam z całego serducha, mocna, naprawdę świetna powieść :D

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również polecam Margo. Miłego zaczytanego października

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie Prawodziejka i wiatrodziej w planach od XX miesięcy! Jednak natłok recenzenckich egzemplarzy nie pozwala mi na przeczytanie. A jestem bardzoooo ciekaw, ponieważ mówi się o książkach wiele dobreego ;)
    Pozdrawiam
    https://bartoszczyta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście miałam mieszane uczucia co do "Prawdodziejki", jednak drugi tom zdecydowanie nadrabia, wyjaśnia kilka kwestii i sprawia, że seria jest bardzo kusząca :)

    Dziękuję za odwiedziny u mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem po Prawdodziejce i czytał Wiatrodzieja. No zgadzam się, że pierwszy tom jest ani bardzo dobry ani zły. Na razie jestem na siódmym rozdziale i moim zdaniem na tą chwilę trzyma poziom pierwszego tomu jednak zobaczymy co dalej :)

      Nie ma sprawy kochana ;)

      Usuń
  6. "Margo" swego czasu bardzo mnie zastanawiała, ale w końcu sobie odpuściłam. Trochę obawiam się książek Fisher, bo jej "Mimo moich win" było kiepskie i jedyna książka, która średnio mi się podobała autorstwa Hoover, to ta pisana w duecie z Fisher. Chociaż muszę przyznać, że opisy jej powieści (w szczególności Margo" i "Ciemnej strony") są zachęcające.
    U mnie w najbliższych planach "Listy do utraconej" Kemmerer oraz "Kosiarze" Shusterana :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń